Likheter

Det finns vissa likheter mellan en lapphund(jag 16 månader) och en människovalp på närmare 2½ år. 
 
- Båda tycker om att bita på saker, speciellt frukt är stöld begärligt.
   Enda skillnaden är att människovalpen tar en tugga och lämnar kvar frukten medans jag äter upp hela.
   Smarta val av oss båda två kan jag tycka.

- Vi har lika svårt att låta bli att springa inomhus, är såå roligt

- Vi bara ääälskar att röra allting som man inte får röra *bus*

- Vi båda två skriker när vi inte får som vi vill eller får uppmärksamhet


Detta är då jag och en av mina tvåbenta "kusiner", vi har jätte kul ihop.
Sen så är vi båda lika nöjda när jag får ha koppel på mig och det är L som går i andra änden,
tänk vad mycke kul vi skulle ha om vi fick sköta oss själva.

Dock pratar ju matten om att vi båda behöver lära oss att använda öronen när man säger Nej och slyngelkursen är tydligen någonting som jag verkligen behöver, kärring!!

nospussar
//BilboBus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0