Sängen är för liten eller så får Hussen sova på soffan!!

Som att jag blev sur i natt, jag sover oftast så nära matte det bara går i sängen men då tyckte husse att jag tog för stor plats och knuffade på mig så å då gick jag därifrån. Varför väcka mig när jag sover som bäst?
J*vla människor alltså, husse hade ju ingenting med saken att göra, om matten flyttar efter så att jag kan ta upp halva sängen så är det hennes problem och inte mitt.
Jag måste ligga tvärsöver sängen så jag kan rulla åt alla håll, ibland ligger jag ju snällt så nära mattens ansikte det bara går och delar kudde med hon så ibland kan jag väll få ta lite mer plats?
Men vad vet jag, hur sover ni?
Själv så anser jag att det finns bara två lösningar på problemet.
1) En större säng så jag får mer plats ;)
2) Husse får sova på soffan eller annan valfri plats, han får ta min bädd om han är snäll!!

Blir inga bilder idag eftersom det har varit -32 grader i veckan så då har inte kameran fått följa med ut, men i morgon ska vi åka till "farmorr" på middag så vi får se vad hon bjuder på för gott ;))

Nospussar till alla villiga tikar(jag sitter fortfarande och ylar efter er)
//Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0