Ny badad *rynkar på nosen*

Idag råkade jag pinka brorsan på skallen, hans vita päls fick gula slingor ;)
Så nu ikväll fick hussen bada han, jag erbjöd mig att hjälpa till men fick inte :/ men sen hjälpte jag iaf till att torka brorsans päls och öron, jag använde tungan så han fortare ska lukta hund igen och inte äckligt schampo + balsam *rynkar på nosen*
Jag försökte även ta bort lite tovor som jag har "råkat" göra när jag biter i hans päls, men varken F eller husse gillade när jag försökte slita bort/slita isär tovorna så då gav jag upp och ides inte hjälpa till nå mer, de är ju ändå så otacksamma :/

PDOL i helgen, då ska jag ragga brudar ;) Så vi syns på stan i helgen.

-Nospussar-
                Bilbo

Kommentarer
Postat av: Oliver

Jo, det där med öppet förhållande verkar ganska bra! Tror matte håller med till viss del hon också!

Men vet inte om jag tycker att det är okej om du sårar syrran min!



Jag ligger i onåd! Matte går och muttrar om hur hon ska förklara för gammelmatte om alla saker jag har haft kul med under de senaste två veckorna när matte jobbat och lämnat oss i gammelmattes hus! Så jag hoppas jag får behålla min manlighet jag gulp

2010-07-29 @ 23:55:45
URL: http://johannalinneagustafson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0