Stooora läskiga djur

Iaf matten och hussen som sa att det var djur, jag (Freddie) blev lite rädd för hästarna men då fick jag höra att jag svamlade för jag har mött sådana där stora fyrbenta saker förut utan problem, men sen fick vi se en "häst" med 2 knölar på ryggen(kameler enligt matten)

Brorsan började skälla åt de spottande djuren(lamor), så klart han sa bara att de ska ge fan i att spotta på oss sen hör och häpna så fick vi se några gigantiska jätte enorma djur, deras bajshögar var lika stora som brorsan, om inte ännu större, de hade en lång slaaang i ansiktet, såg ut som dammsugarslangen och de åt gräääs *blä* och de kunde komma fram och lukta på en med slangen UUSCH!! (Elefanter mattes anmärkning)

Resten av dagen har vi jäst i solen, tittat på lekande barn och sooooooovit!!!Blev för varmt för den planerade agillity träningen + att barnen sprang på planen och det tackar vi för, men om det är lika varmt i morgon vill vi gärna ha varsin glass :)


     

Matten tycker att laman och jag är rätt lika på denna bild!?!
Ser ni elefantens dammsugarslang? Och jätte knölarna på kamelen?

-Nospussar-
Freddie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0