hundkompisar, träning + fotboll

Idag kom mina kompisar (Grus, Kiltti, Figge, Mannú, Oliver, Focus + deras mattor Jonna och Johanna) förbi för att ta med mig(Bilbo)och matten på promenad, det var jätte roligt men jag hade hellre varit lös så vi hade kunnat busa och bada ;)
Och när vi kom hem igen vem kommer inte och skäller på oss om inte blandrasen i mitt hus, jag blev jätte arg och skrek åt han men det var inte populärt av matten sen snackade våra mattor om att den hunden verkligen har "fri uppfostran"!?!

Sen fick jag följa på stan, men chi fick jag, jag fick sitta i bilen och vänta på matten men hon kompenserade det fint med att vi hämtade upp brorsan och drog på fotbollsmatch, mattens bror Robin spelade, så det var massa ungar, bollar och hundar där men vi skötte oss tydligen rätt bra, förutom när jag skrek på hundarna... (Oops,men jag kunde verkligen inte hålla mig varje gång, men iaf någon gång!?!)

Sen så träffade matten en annan matte som inte hade någon hund men hon hade två lappistikar hemma och hon tyckte att vi skulle komma och leka, hoppas hoppas hoppas. Jag längtar jätte massor!! :) Ska få börja läsa deras blogg oxå så jag ska snart få se bilder på flickorna ;) Men matten sa att om inte annat så kommer vi ses i juli i Sjulnäs på någon utställning. Så nu måste jag träna lite så  jag kan visa hur snygg jag är ;)

Freddie hälsar att han är sur för matten har pillat han på föredetta pungen, hon påstår att stygnen behöver tas så han slipper tratten men han verkar föredra tratten, fjant brorsan!! Nu ska vi se eurovision i sängen med matten, för det har hon lovat, så det så!(Matten har lovat nya bilder inom en snar framtid)

Massa nospussar
//Bilbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0