lapat sol, spelat boll, kastat plastbit och agillity

Idag var det tydligen en ny träningsdag, jag har spelat fotboll och kastat freesbee? tror det heter så, det var iaf en plasttallrik, med små pojkarna Robin och Leo.. det var hur kul som helst men vad trött jag blev tillslut.

Sen tog matten fram massa konstiga saker, då fick man hoppa över och krypa i en tunnel, tunneln var roligast :) matten sa att jag inte får hoppa så högt innan jag vuxit klart(har hon tänkt att jag ska bli ännu större? möjligtvis starkare)

Nospussar/ Bilbo

Idag har jag varit hos Dante och softat ute medans människorna har varit ute och arbetat i värmen, jag var rätt nöjd med att äta lite ben istället, dock kom matten och hämtade mig så att jag skulle få hoppa lite hinder och träna på tunneln(agillity) som att det var kul, alltid kul när man är bättre än de andra två ;) Matten var jätte jätte glad och gav mig jätte gott godis, så nu snackar hon om att skaffa mer hinder men hon lovade iaf vila ikväll :)

Nospussar/Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0