utskällning

Idag fick jag åka i hussens nya bil, vi får så sällan åka i den och där har jag jätte mycke plats :))
Vi åkte jätte långt och när vi kom fram berättade matten att vi var på utskällning och att jag skulle få visa upp mig bland massa andra hundar, så jag började skälla och skälla.
När vi kom in så skällde jag och skällde ännu mer.. tillslut berättade matten att jag hade fel på hörseln för det var tydligen utsTällning som vi var på, så jag fick skutta runt i en fyrkant(till och med jag fattar att en ring är rund och inte fyrkantig) och en trevlig tant som pratade så jag inte förstod klämde och kände på mig, jag var tvungen pussa lite på hon :)
Sen gav hon mig en jätte fin rosett och tydligen gav hon matten en lapp där hon hade skrivit hur snygg jag är ;)

Matten behöver verkligen bli upplyst om att jag är jätte snygg för hon glömmer det så lätt och tycker att jag ska "sköta mig" men snygga hundar måste väll få göra lite mer som de vill än fula hundar(typ brorsan som är en hååårig naken hund - det kan ju inte vara tillåtet)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och slöa, och titta på min fina rosett.

JO försten min kompis Polka (hon är jätte läskig ibland, och som att hon har en rejäl pipa och kan skrika på en) hon blev först etta av valp ettorna så då fick hon tävla mot valp tvåorna men då förlorade hon mot någon annan liten lurvig sak.. :/ Tycker lapphundar så klart är snyggare ;) 

Nospussar till alla mina fans
//Bilbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0