Jag höll på strypa brorsan

Voff och vift på svansen,
jag har precis tassat in genom dörren efter att ha få sprungit nästan lös på ängarna vid vattnet, som att det finns många platser det doftar sååå gott på *mm..*
Dock måste jag ha en låååång lina för matten och hussen påstår att jag inte hör någonting,
däremot så fick brorsan följa med idag men det höll på bli en liten olycka.

Jag hade långlinan(det var min tur,brorsan hade redan förbrukat sin tid) ja i alla fall så blev jag jätte busig och tok sprang sen tyckte jag att brorsan skulle leka med mig, men han fick ju inte så då sprang jag runt han och hoppade och lyckades då snurra linan runt skallen på Freddie.
Sen var jag på väg att tokspringa därifrån, men då stoppade matten mig för annars hade jag strypt brorsan, och det hade inte varit speciellt kul eftersom jag då inte har någon att leka med.
Så se upp där ute så ni inte stryper någon av misstag, jag har ju tidigare lyckas dra undan fötterna på både morrbror och matten, det gör tydligen ont, men när de ligger ner så brukar jag pussa på dem i mängder ;)

-Nospussar-
 BilboBus


Kommentarer
Postat av: Nica

Vilken tur att det gick bra!!!

Lina är så bra, men, lite små sammarbetssvårigheter har den allt

2010-10-18 @ 12:41:58
URL: http://lyckaetthundliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0