Jävla poffare

Ni vet sånna där saker som människorna tänder eld på så säger det poff och bang jätte hårt?
Jag brukar inte bry mig, men jag brukar gömma mig under soffan för man vet aldrig, tänk om de kommer in genom fönstret, den lilla pälsen jag har ska inte få börja brinna.

Matten försöker alltid ta ut oss när det inte smäller så mycke och det brukar bara vara en dag per så idag var jag jätte nöjd för nu är det ett år kvar, men som att jag blev rädd idag när jag fick komma ut i långlina(matten vågar inte ha mig lös ifall det kommer en efter smällare, för då kanske jag springer bort) då kom det så klart en eftersmällare, jag tog det säkra före det osäkra och sprang hem så fort jag kunde.
Fy vad läskigt det var, nästa år hoppas jag att jag får åka på semester så att ja slipper smällandet.
Har ni sånna där flygande smäll saker där ni bor?

Nospussar
Freddie -the one and only

Ps: Bilbo hälsar att han minsann inte är rädd för några poffare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0