Hemsida..

Matten snackar om att göra en hemsida så det är lättare att hitta till de olika bloggarna hon ansvarar över och hon har LOVAT att då ska vi få uppdatera oftare.
Nu är hon i alla fall snäll och hittar på mer roliga saker och nu när det varken är snöstorm eller -30 så vill hon vara ute mycke mer.

Jag var på utskällning i lördags, eller matten påstår fortfarande att det heter utställning men jag går in med 150% för att skälla ut allt och alla. Jag kom ju hem med in kritik och snygga rosetter men matten har lovat att skriva mer om det så fort hon har fått bilder på mig och mina kompisar från mina kompisars mattar/hussar :)

Sen så påstår hon fortfarande att bara för att jag är snygg så får jag inte beté mig hur som helst utan nu är det hårdträning som gäller, jag kan ju igentligen men låtsas bara för då får jag me godis så jag kör hårdträning med godis ätande ;)

- Klossträning - Hålla en apport i munnen - Städa - Är det som vi klicktränar inne just nu.
Ute är det koppelträning som gäller, om hon bara låter mig gå dit jag vill så är det inga problem, hon är som en blyklump att dra omkring på :/

Nospussar från den Snygga Bilbo bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0