Heartland S5 E12 - Road to nowere


Om du vill läsa vad jag tycker så markera här nedanför där jag har dolt texten...

Jag trodde nästan att Ty skulle börja stöta bort Amy igen nu när hans pappa har dött, är lite less på att de ska tjaffsa fram och tillbaka, det börjar vara Mallory och Soroyas tur att få ha lite kärleks trubbel.
Så bra att Jack följer med Ty när han ska hälla ut sin pappas aska, och bra för Ty att ha sällskap även om han först inte insåg det själv.
Men hur går det? Kör Ty in i vargen? Det känns inte som någon dödsolycka för då borde man ha fått se lite till inte bara höra krash ljud.
Nej usch vad spännande det blev,  vill ju se mer nu!!

Avsnitten är sällan händelselösa men det är inte alla som är så spännande att man får ont imagen och vissa karaktärer är stundvis tråkiga men detta har inte efter snart 5 säsonger blivit tråkigt utan jag vill hela tiden se mer och jag hoppas serien får ett värdigt slut och att det inte görs säsonger i oändlighet.


Nästa avsnitt kommer inte visa förens 12 februari och efter det får man vänta till den 26, men då visas det i fem veckor i sträck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0