matten blev lyrisk


Nu presenterar "Hundskolan" - resultatet av ett samarbete mellan TV4 och Expressen. Åtta böcker om hundliv med tips och råd från den välkände hundcoachen Fredrik Steen.
Böckerna kommer att säljas tillsammans med Expressen på tisdagar och onsdagar under de närmsta månaderna. 


    Här är alla åtta böcker i samlingen:

1. Att ha hund: 17-18 augusti
2. Valpskolan: 24-25 augusti
3. Aktivering, lek och motion: 31 augusti-1 september
4. Härligt hundliv: 7-8 september
5. Hund möter hund: 14 - 15 september
6. Bli din hunds ledare: 21-22 september
7. Trygg och säker hund: 28-29 september
8. Vinn din hunds förtroende: 5-6 oktober


Detta såg jag på tv nu på morgonen, ett tecken på att mina böner är hörda kanske? Nu hoppas jag bara på att vi ska hinna gå unghundskursen(slyngelkursen) innan bebisen anländer!! :))

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag borde köpa den där hund möter hund :/ I övrigt tycker jag inte att jag har fått så bra intryck av han Fredrik Steen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0