3 nya BRA serier [Smash - The river - Touch ]

Smash S1x1
Åh nej nu är det en Glee liknade serie tänkte jag, men oj vad fel jag hade. Massa vuxna skådisar, handling + musik inte tvärtom och den är SÅ mycke bättre än Glee.
Första avsnittet var väll inte super bra men den har helt klart potiential att vara en riktigt bra serie, tar ju ändå några avsnitt innan man har lärt känna karaktärerna i en serie.

The river S1x1&2
Detta är en Action-Skräck-Thriller serie som handlar om besättninge på en state-of-the-art forskninsfartyg som letar efter en saknad TV-explorer i Amazonas.
Man hittar båten men var är besättningen? Vad är det som dom jagar men inte lyckas se?
Jag får väldigt många Lost vibbar under vissa delar men det går nog över. Äntligen en spännande serie där man inte får alla svar med en gång.
Om man tycker dockor är äckliga ska man nog ha någon att hålla i handen när dom är i skogen, lite läskigt med en dock/nalle kyrkogård för att inte tala om apan och allt onaturligt som verkar pågå.
Första 40min var ju inte så läskigt, men sen började det krypa under skinnet på mig och jag är så glad att jag inte såg The river det sista jag gjorde innan jag gick och la mig ;)

Touch S1x1
Åh det var längesedan man såg Keifer Sutherland, ungerfär sedan de första säsongerna av 24 gick på tv, måste se om början och se sista säsongerna.
I Touch heter han Martin Bohm och är en ensamstående pappa till en 11 årig pojke(Jake) med väldigt speciella behov, men så märker Martin att Jake kan förutsäga händerlser för det händer och det ändrar så klart allt.
Jag blev inte besviken, detta verkar va en jätte bra drama serie! Dock fick man bara förhandstitta på pilot avsnittet och serien kommer inte igång förens den 19 mars :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att dockor är skitläskiga så jag dog nästan under andra avsnittet av TR :o. Tycker det var bra att man iaf fick en liten förklaring till alla dockor och nallar i träden men jag kommer nog aldrig våga korsa en å/bäck/vattendrag whatever x)

2012-02-09 @ 19:39:43
URL: http://saybia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0