ingen utställning :/

03.30 i natt började jag spy så väckte matten, hon tog ut mig så jag fick göra nr 1+2, sen fick jag lite mat ifall jag tomspydde, men jag fortsatte konstant i några timmar, sen lugnade det ner sig lite mellan 08.30-13.00 sen började det om ännu värre eller så har jag bara lärt mig att ta i från tårna.
Tillslut for matten och köpte godis åt mig, sparris, det var jätte gott, jag fick äta några men dom 2 sista svalde jag bara så fick kräkas upp dem i munnen några gånger och tugga om dem...
sen sprang jag runt och skällde, jagade/lekte med brorsan och sen var det bra.  
Varför fick jag inte sparris-godis med en gång? Matten tror att någonting hade fastnat i halsen och efter lite skrikande av mig så släppte det, dock lät det som om jag var i målbrottet, lite pinsamt men tur inga brudar var i närheten ;)
Nu ska jag sova för jag ska tydligen orka flytta till veckan.
-Nospussar-
//Bilbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0