En trött vitboll i soffan

Japp när jag vaknade i morse låg brorsan i soffan och sov, han har legat där heeeela dagen, han har inte ens velat leka *tråkmåns* Jag har provat att hoppa på han, bita i han, kasta ben och leksaker på han men det slutar bara med att Matten och Hussen blir arga på mig. Jag försöker ju bara se om han lever för han ser smått död ut där han ligger på rygg, visar ögonvitorna och är stel, men han är tydligen HELT knäckt efter gårdagens promenad,
snacka om dålig kondis.

Jag är full i gasen och har velat jaga skator hela dagen! Men då har matten och hussen oxå blivit arga, jag får inte göra någonting och jag har trååååkigt! :/

-Nospussar-
Bilbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0