Sagan om ringen

Just nu ser jag en jätte häftig film, den heter tydligen Sagan om ringen och en som har härmat mig genom att heta likadant är med :) Coolt va?
De säger till och med att Bilbo är en förstörare av lugnet, de har verkligen satt tassen mitt i prick *viftar glatt på svansen och hela rumpan*

Matten har fixar med våra saker här hemma, sorterat saker i "Lek-lådan" och "träningslådan" och sen har hon rotat fram massor med godis så nu vet vi var det är ;) Så nu kan vi sno när vi vill, måste bara komma på hur man öppnar dörrar och lådor först, någon som vet hur? Oliver kanske du brukar väll fixa det mesta? ;)

-Nospussas-
Bilbo-Bus

Kommentarer
Postat av: Oliver

Joho du "Brossan", jag ska nog lära dig ett och annat; Jag är mästare på både lådor och dörrar! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0