sovmorgon och bus

Åh vad skönt när brorsan är borta, jag fick sovmorgon idag dock väckte matten mig och tyckte jag skulle kliva upp och äta,suck kärring!! Igår hade jag en toppen dag, jag fick vara hos Dante och leka heeela dagen, efter mycke om och men så ville han till och med leka så nu kanske jag måste sluta kalla han tråkmåns, men det beror på om han leker med mig idag eller om han bara ska vara trååååååkig :/

Nej nu ska jag demolera några mjukisdjur så hussen får lite att städa när han kommer hem ;) Sen ska vi se om Dante ska fortsätta vara en tråkig dante fjante eller en rolig prick ::)

-Nospussar-

Ps: Brorsan ringde igår, han hade varit ute i skogen i fleeera timmar så han skulle sova tiiiiiiidigt, direkt efter middagen. Äntligen har han fått börja jobba lite -skadeglädje-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0