Dumma matten

Nu har våran matte misskött sig rejält, hon har inte tid att leka och busa som förut :/ allting är denna människovalps fel! *morr*

Men nu har matten lovat att bättra sig.
I januari ska jag(Bilbo) få gå på slyngelkurs med matten så då får jag äntligen lite egentid + massa godis, hoppas det är massa söta tikar där som jag kan pussas med!! Och lite synd är det om brorsan som inte får följa med men skööönt att slippa ha han där.
Matten är dock inte speciellt nöjd över att jag har tuggat på brorsans päls i brist på annat, så nu har hon fått klippa bort den och då fryser han tydligen ute - snacka om mesig kille, jag älskar när det är svalt ute -15 är toppen.



   (Gammal bild på mig,nu har vi ju massa rolig snö)   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0