Gott nytt år!!

Mitt nyårs löfte som matte är att jag 2011 ska ge dom mer uppmärksamhet och träning än året som gick(bortförklaring: plugg jobb och graviditet)  För detta år ska jag vara mamma och matte på heltid.
Pojkarna ska få mer motion(Julia får hänga med i vagnen) och när husse/pappa är hemma så blir det lydnadsträning och mer fokus på hundarna en och en.

Mina fyrbenta vänner stöttar mig när jag är nere och de ger mig styrka i motgångar men de är bra på att stjälpa oxå men det kan inte vara lätt när man inte förstår(vi talar ju inte samma språk)
Jag lovar även på att bli bättre på att hjälpa pojkarna att blogga!! :)

Är tränings sugen så om någon vill träna irl eller över bloggarna(man kan stötta och hjälpas åt för att inte tala om att det är lättare att träna när någon annan oxå ställer krav på hur det går för en)

Gott nytt år mina kära hundvänner :))

//Matten

Kommentarer
Postat av: Nica

Gott Nytt År!!!

önskar Lycka och Nica

2010-12-31 @ 15:40:56
URL: http://lyckaetthundliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0