Bilbo + pulka + Lias

Idag har jag fått vara ute och dra pulka,först fick jag gå till mormor & morfar som uppvärmning, sen blev det att koppla på pulkan och sen satt dom ner människovalpen Lias i den. Först skrek han så där som bebisar gör men sen då jag började springa då blev han tyst. Men som vanligt när vi har som roligast så ska vi sluta :( det var inte jag som var trött utan tror matten blev trött men hon skyllde på -16. det är ju toppen väder!!

Har ni hört att matten ska skaffa en grej på väggen så att hon kan sätta upp mina framtida rosetter? Shit vad stolt jag blev, för matten hon tror verkligen att jag har en chans i snygghets tävlingar, men fungerar inte det så ska det tydligen med lydnad och agillity,det är säkert såå mycke roligare, eller?

På lördag ska vi åka och hälsa på mina kompisar Kiltti Grus och Figge, som att vi ska busa ute i snön och tigga korv då ;) Vi hittar alltid på roliga saker på lördag (bäst av allt är att storebror F inte brukar få följa) *retas*

Nospussar
-BilBo-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0