Vi skriver från sjukstugan

Japp nu är brorsan dålig i magen igen(han har väll ätit någonting olämpligt som vanligt, denna gång är det iaf inte ett jätte hål i min bädd) så matten och hussen springer ut och in med han heeela tiden, även på nätterna så min skönhetssömn blir jätte störd *morr* Jag har mest hållt mig inne på senaste eftersom det har varit jätte kallt eller snöat men brorsan har varit iväg på några äventyr.


 - Lapphundsträff (ute  långt bort i skogen)
 - Jokkmokk på marknad
 - Boden på inoff utställning (han fick inte vara med utan han tittade bara på)
 - Valpskola
 
Nu ska vi gå ut på promenad så jag lägger upp lite bilder på oss sen senast :) 
 
-Puss på nosen-/ Freddie the one and only


Lapphundsträffen 30-1-2010
Bilbo,Kiltti,Grus på lapphundsträffen

Freddie har somnat med kläderna på i soffan

Bilbo sover på sin favorit plats (mormorsstolen)
 

Bilbo & Dante har dragkamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0