Hemska veterinärer :/ & dumma matten

Jag har varit hos läkaren idag, matten sa ingenting men där hamnade vi, fick operera bort mina stora "bollar" som jag var såå stolt över(välutrustad liten kille) men nu har jag ful-tratt, är pumpad full med morfin och ska äta smärtstillande i flera dagar..
Men matten har iaf lovat att jag ska slippa brorsan så mycke som möjligt(han har blivit sååå dryg när han blev BIR-valp och kom hem med mer rosetter i helgen)

Veterinären berättade även för matten att hon hittade ett blåsljud på mitt hjärta så ska dit och undersöka det om några veckor :/ Matten blev ledsen och ville gråta så då fick jag trösta hon, fast det var mina "bollar" som skulle tas bort inte hennes. Lägger in en bild från förra sommaren för jag vill inte bli fotad när jag är så här trött!
-Nospussar-
Freddie the one and only



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0