en röd ful prasslande overall


Alltså nu rinner det vatten på här och där, när man minst anar det så kommer det en sjö mitt på vägen, det brukar vara torrt på asfalten, eller snö men verkligen inte massa sjöar hela tiden, och jag är faktiskt ingen vatten hund så jag vill inte bli blöt!!
Så för att jag inte ska bli blöt tar matten på mig en röd sparkdräkt, tror hon kallar den för overall, och den prasslar och är äcklig :/ Men men jag tar på mig den, bär den men inte tusan tänker jag springa i den som hon försöker få mig till. Måste jag ha på mig den dära fula saken så tänker jag bestraffa hon genom att gå med myrsteg.
Jag är precis som matten, tycker om att jävlas tillbaka ;)

Varmt och skönt med sol, men snälla sol ta bort snön på natten när jag ändå sover så jag slipper detta slaskande.
Nospussar
//Freddie torrboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0