Uppdatering

Ja vad händer här då?
Båda två vardagslydnads tränar för fullt, men det tar ett tag att träna bort ovanor så vi gör små små framsteg men jag är nöjd även om det går väldigt långsamt.
Bilbo och Freddie ska åka och hälsa på Jorvar i helgen, en 5 månaders valp borde nog kunna busa med Bilbo så han får göra av med lite energi/bus. Freddie skulle nog inte vilja följa men Bosse ville verkligen få rå om båda mina pojkar hela helgen så man får offra sig ibland för andra.
Personligen tror jag bara att han behöver få sig en dos av knähundsmys ;)

Nästa helg ska Bilbo på inoff utställning i Kusmark, ska bli jätte kul för han att få ställa ut(dock fäller han) + enormt bra träning.
Bilbo verkligen älskar sin lillasyster, han avgudar hon och vill alltid ligga nära hon.


Vi letar hus och när vi hittat ett blir det en Mittelspitz valp, jag vet en jag vill ha NU men ska invänta att J blir äldre och B mer tränad + större bostad :)
Nästa sommar ska kennel "Breaking the rules" ha en kull som kanske är lagom i tid för mig/oss!!

Ska börja blogga mer men kameran har flyttat ner i skötväskan och verkar bo bra där, Bilbo tjatar om att han har en egen kamera så det ska komma lite mer uppdateringa, annars får jag nog ett tjuvnyp i rumpan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0