One tree hill Säsong 9


Sista säsongen är nu slut, det känns tomt när man nu inte kommer få se några mer nya avsnitt, men jag ska se om hela serien i framtiden, de första säsongerna var så bra och mycke bättre än senare säsonger.
Den 9e säsongen har bara flätat ihop allting för att det ska bli ett bra planerat slut, jag vet inte vad jag hade förväntat mig av sista avsnittet men helt klart mer än detta, jag hade gärna haft en längre bit med "vad som hände sen" men oxå att fler "gamla" karaktärer hade varit med. Men jag förstår inte varför de gjord Jamie till en basketstjärna han ser ju ut att vara jätte kort för sin ålder(kan ju iof växa till sig i puberteten) men hade varit lite roligare om han hade varit nörd men populär ändå. Det blev faktiskt lite för mycke.
Att Dan skulle göra något bra och sen dö var ju som så självklart eftersom han fortfarande var med i serien, det sa jag redan i början av säsongen och tyvärr fick jag rätt. Lucas måste ha gjort den tråkigaste/sämsta återkomsten i en serie någonsin!!
Det var med skräck blandad förtjusning som man såg slutet på slutet, man vill ju faktiskt alltid se mer och jag hade nog föredragit ett slut som inte är så planerat utan ett bra slut fast oplanerat.

Vad tyckte ni om säsong 9? Om hela serien?
Man minns ju inte första säsongerna så bra längre när det är så många år sedan man såg dom men de 3 första var nog de klart bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0