Serie avsnitt v6 #2

Jag hade lite för fullt upp under helgen så jag hann faktiskt inte se några serier, så det är tur det inte kommer så många på måndagar så jag hinner se ikapp :)

The vampire diaries S3x14
Jag bara älskade när Elena kom in på festen och sen att hon gick med både Damon och Stefan. Visst har Stefan börjat bli lite svartsjuk? Jag gillade dom ihop så bra och Damon är rätt tråkig för tillfället, gillade han bättre tidigare när han inte brydde sig så mycke.
Däremot var ju Klaus lillebror en friskfläkt i serien. Matt verkar då bara ta dåliga beslut just nu.
Stefan kunde ju i alla fall erkänna för Elena att han skulle känna smärta men jag tror han känner men visar det bara inte, klart han känner smärta när han ser hur Damon springer efter Elena.


Hart of dixie S1x13
Åh vilket bra avsnitt, äntligen kanske Zoe har insett att hon och Wade är intresserade av varandra, hade hoppats att han skulle kyssa hon innan han gick men inte det.
Att det alltid är så synd om Lemon, hon behöver få växa upp på riktigt.
Spännande nu när någon kanske luskar fram om Lavon och Lemon, men det ligger nog fortfarande på framtiden för det lär ju komma fram.


Nikia S2x14
Serien tog rätt vändning jag blev orolig att det skulle gå utför men nu hände det lite grejjer. Känns som att the vision har styrt allting runt Nikita sedan hon föddes.
Vilket bra spännande slut på avnittet, nu tar det lite vändning igen och jag har noll koll på vad som skall hända i framtiden.


Heartland S5X13

Äntligen ett nytt avsnitt, detta har jag väntat på!! Lou kan inte ha tänkt efter före hon skaffade barn,vem trodde hon skulle ta hand om barnet när hon började jobba?
Vilken tur att Ty klarade sig, annars hade nog inte serien varit lika bra, förväntade mig nästan ett frieri från han men det kanske kommer i framtidia avsnitt.


CSI S8x13
Äntligen ett lite mer personligt avsnitt och entligt mig ett av dom bästa som varit på länge!

Criminal minds S7x13

Ett vanligt criminal minds avsnitt, ovanlig händelselöst förutom då det vanliga fallet, de behöver ett längre fall + kanske någonting som händer runt huvud personerna. För jag trodde då aldrig att Derek skulle ha gjort någonting med Penelope när hon dessutom var jätte full.

Greys Anatomy S8x14
Åh äntligen ett riktigt Greys avsnitt, där de faktiskt är läkare och inte bara flummar omkring!! + då sex, kärleksintriger och bråk.

Private practice S5x14
Känns som att man bara går och väntar på att Coopers son ska få veta att hans mamma är sjuk eller att hon är död, men kanske kan Derek operera hon, ska hon överleva nu när flera avsnitt handlat om hennes sjukdom?
Att Sam hade en syster var någonting nytt för mig, men hoppas hon kan föra in lite intriger.
Hoppas nu inte Addison förstörde för sig själv genom att att ha sex med Sam för jag vet vem jag vill se hon ihop med ;)


The mentalis S4x14
Fortsätter att bara vara vanliga tråkiga avsnitt, nu vill jag se ilte mer Red John eller någon cliffhanger.

The secret circle S1x14
Ja men visst, tjej över nattning i pyjamas?
Melissa blev lite väl ivrig på "drogerna". Cassie har alltid elaka personer och andar efter sig, så typiskt att de döda häxorna ska gå "in" i Adam för att få tillbaka medaljongen, men vilken tur att han nu inte blev seriöst skadad eller så för jag hoppas nu Cassie & Adam kommer bli tillsammans för Jake passar mycke bättre ihop med Faye. Var det woodo killens tjej som låg på sjukhus? Är hans plan att hjälpa henne genom att göra någonting mot Cassie eller Faye?





Kommentarer
Postat av: Therese

Av dessa har jag bara sett Gray´s å vampire.... =)

2012-02-13 @ 23:19:30
URL: http://theresekattblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0