Serie avsnitt v8 #1

Jag har bestämt mig att sluta försöka komentera utfyllnadsavsnitten utan istället koncentrera mig på att skriva om de bra avsnitten som jag har åsikter om.


Once upon a time S1x13
Så typiskt Regina att ge sig på Margaret, varför är alltid den andra tjejen boven i dramat när det är den otrogna killen som gjort fel. Sen så fattar jag inte Margaret som tycker det är Davids fel, han borde ha berättat men dom är ju så kära och ska ju vara tillsammans.
Äntligen kom sagoboken tillbaka men vem är han den mystiske utan namn och vad är han ute efter?


One tree hill S9x7

Jaa äntligen kom Lucas tillbaka!! Dock besviken han var ju inte ens snygg. Men det känns så mycke att saker och ting börjar dra ihop sig för ett avslut i serien. Jag misstänker dock fortfarande att det är Nate som Haley får se på bårhuset, varför ska Brooke träffa han som misshandlade henne och Chase verkar då dricka för mycke för att komma ihåg någonting dagen efter så han borde nog lugna ner sig. Varför ska Lydia och Jamie bo hos Lucas och Peyton, hade varit bättre om i alla fall Lucas hade kommit och tagit han dom dom i Tree hill. Att poliser så ofta ska vara "bad gays" och inte pålitliga som de borde vara, det är SÅ spännande just nu!!


Glee S3x14

Vad bra att Glee tar upp att det faktiskt händer mycke i ungdomars liv och att de inte orkar ta så mycke skit för då tar någon livet av sig, åtminstone försöker. Att man måste stötta varandra och inte blunda för allting som sker runt omkring. Vilket bra avsnitt!! Äntligen blev det lite mer handling och inte bara sång, och sen var det starka låtar så jag kom på mig själv med att sitta och digga. Vilken possitiv effekt Sues graviditet hade på henne. Om Rachel vill ha ett stort bröllop varför har hon så bråttom? När man fick se Quinn köra till bröloppet så förstod jag att hon skulle krocka, blir spännande nu att se hur det går för hon.


Gossip girl S5x16

Charlie Lola Avy vilken soppa men äntligen kom sannnigen fram ska bli spännande att se vad som händer nu. Lola/Charlie & Nate skulle verkligen passa bra ihop, men kan Blair aldrig bestämma sig? Vem ska hon nu välja? Jag misstänker däremot att mormor har lyckas skriva delar eller hela sitt arv på Avy/charlie., dock dumt om hon ringer Georgina jag tål inte hon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0