Recensioner av 3 nya serier.

JANE BY DESIGN
Jane går på high school och hör till dom icke populära, hon bor med sin bror som konstant är arbetslös så de har snart inte råd att ha kvar huset. Hennes högsta dröm är att bli mode designer så hon söker om att få praktisera på en modebyrå men någonting händer så tjänsten blir förväxlad och helt plötsligt har hon fått tjänsten som assistent till chefsdesignern med en lön som hon bara kunnat drömma om.

En serie med lite djup och mycke yta, känns som en klassiker - den fula ankungen. Känns även som en spinoff på filmen/boken "Djävulen bär prada".

HOUSE OF LIES
Äntligen en ny serie med Kristen Bell. I den här serien är dom 4 stycken som jobbar tillsammans i en grupp som management konsulter på en stor firma, med andra ord är dom ute efter att lyckas fiska in så så många som möjligt på deras sida, och för detta så måste man ha de bästa knepen, luska fram det som finns i det dolda.
Det känns inte som någon serie jag brukar se och vet inte om jag är så förtjust i konceptet men har jag lite att se kanske jag ser något till avsnitt innan jag besämmer för att se eller rata denna serie!!

LUCK
Handlar om massa gubbar och hästkapplöpning(galopp). Jag är inte imponerad, känner inget sug av att se fler avsnitt och handlingen var väldigt TRÅKIG!! Först i slutet hände det faktiskt någonting men nej inte alls bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0