Karin Fossum - Se dig inte om


Detta är andra boken av Karin Fossum som i huvudrollen har Konrad Sejer.

15 åriga Annie hittas död intill en skogstjärn, hon är naken men det verkar inte var något sexuellt med hennes mord och någon har av ömhet täckt henne med en jacka. En omtyckt flicka som inte ville någon illa.
Kommisarie Konrad Sejer ställs inför ett svårt fall med väldigt lite ledtrådar, vad och vem döljer sig bakom gardierna i de prydliga radhusen på Annies gata.

En tunnbok som är spännande och lätt att komma in i, passar jätte bra om man har en lässvacka eller bara en trött period.
Jag försöker få iordning i min samling av böcker så nu läser jag de olästa delarna i de serier jag har, näst på tur är Karin Fossum - Den som fruktar vargar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0