Serie avsnitt v10 #1

Hart of Dixie S1x16
Men när ska Zoe glömma George och bli kär i Wade istället? Inte för att jag gillar Lemon men hon och George passar så bra ihop. Däremot börjar det bara handla om det så det behövs lite mer handling för att det inte ska börja bli tråkigt!!

Heartland S5x14
Äntligen ett till avsnitt, som jag har väntat.
Så typiskt att Ty nu ska bara fokusera på motorcykeln, trodde han äntligen skulle bry sig lite mer om sin relation med Amy. När ska Tim lära sig, han gör allting för sig själv, han bryr sig inte om någon annan, tycker han ska lära sig att lyssna på sina döttrar lite mer.


One tree hill S9X9
Oj nu är det spännande! Hoppas verkligen Dan får fram någonting från den där killen.
Jag skulle verkligen inte vilja byta plats med Brooke, hoppas inte han kommer göra någonting mot henne Julian eller pojkarna, han ger mig ont i magen.
Vilken tur att Chuck tillslut berättade sanningen, för Chase är så snäll och tänker verkligen på sig själv i sista hand. Lite kul att Clay & Sarah har barn vi får bara hoppas allting ordnar sig så de kan få bli en lycklig familj lagom till slutet av serien.
Det är inte många avsnitt kvar nu och man är rätt splittrad, äntligen kommer serien få ett avslut men man hatar och älskar ju de olika karaktärerna och blir det inget ordentligt slut så vill man ju se mer för att få veta vad som hände med alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0