Pretty little liars - Säsong 2


Där ett tag tyckte jag serien var trög och tråkig men det blev mycke bättre på slutet, sista avsnitten hade en bra röd tråd men sista avsnittet kändes lite genom stressad ändå.
Att Mona tillhörde A-team har man redan förstått, känns lite som att de som ingår i A-team är de som inte gillade Alison, man har sett två säsonger och nu fick man veta vem EN av de "skyldiga" är, hur många säsonger tror de att man kan fortsätta? Jag känner mig lite mättad på all drama som inte leder någonstans så vi får se om jag orkar se nästa säsong. Alla utom Emily fick lyckliga kärleks slut, men varför skulle Maya dö det kändes meningslöst och det kunde väll ha fyllt ut mitten på säsongen och inte så här i slutet, för så spännande är det inte att vänta på att få se vem som hade dött när Maya har varit försvunnen sen så har jag "hört" att det är exakt så det händer i boken.
Funderar på att läsa böckerna för att få veta vad som kommer hända men just nu är det så många serier som är baserade på böcker så man vill hinna läsa böckerna oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0