Gossip Girl s5 E13


Detta var verkligen ett spännande avsnitt!! Vill ni läsa mer om vad jag tycker så markera "texten" här nedan..
Men rätt komiskt att alla rekommenderar Blair att inte gifta sig(det HON vill) men nej då gör hon det. Blair lyckas alltid välja fel till och med när hon för en gångs skull tänker på någon annan än sig själv & jag hoppas verkligen hon kan reda ut allting för jag vill verkligen se hon med Chuck.
Typiskt Serena att vilja ha en kille som är intresserad av någon annan, eller vilja ha tillbaka någon som äntligen släppt taget om henne.
Kan inte Nate skaffa sig en seriös relation? Eller göra någonting, han har som bara en biroll nuförtiden.
Är det verkligen Georgina som är Gossip girl?




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror de försöker luras med att G är Gossip girl. Hon är ju så.... ja

2012-02-01 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0