The River säsong 1

Det var en jätte kort första säsong med bara 8 avsnitt och jag vet inte om det kommer en säsong 2. Visa avsnitt var riktigt spännande men jag hade trott bättre efter att ha sett trailern. Det kom bara mer och mer frågor, inga svar och allting bara spårade ur, jag hade velat ha mer rysningar och inte så extremt overkligt så man inte ens kan föreställa sig det.
Kommer det en säsong 2 så kommer jag se den bara för att jag vill ha svar på de frågor som har uppstått och hoppas då serien blir bättre redan i de första avsnitten för redan nu ligger den långt ner i titta på listan.

Det är tråkigt när en serie har en bra trailer och serien sen blir en besvikelse, och när man inte fastnat för någon karaktär heller så är det lätt att överge serien. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0