2 april 2010 Inoff utställning Piteå

Först stod jag mot min kompis Oliver, då vann jag, sen fick jag stå mot min enormt söööta tjejkompis Kiltti då förlorade jag dock :/ Fast det var pga att jag inte riktigt sprang som jag brukar men jag var jätte jätte nöööödig!
Allting tog jätte lång tid, vi fick vänta och vänta och vänta så det var tur jag hade Kiltti, Oliver och Figge där som man kunde busa lite med...

Men bäst av allt var nog att mamma Skaidi kom och tittade på mig :) även farbror Loke och Gila var med, det var jätte länge sedan vi träffades så det var jätte kul, försökte sno lite ben av dom men då gnällde morsan och lät skit sur :/ Tycker hon ska vara stolt över att hennes son iaf fick en BIM rosett ;)

Matten å andra sidan hon köpte ett program,fick en lott på köpet som Jonna fick välja och hålla reda på, när de drog vem som vunnit letade de som galna efter lotten.. letade letade letade. Öppnade den och skrek, jag fattade inte vad som pågick men sen kom matten med ett jätte stooort påskägg.
Då hoppades jag verkligen att det skulle vara fyllt med gooodis åt mig, bara mig och lite åt brorsan, men icket, det var en kamera där i, som att matten blev stolt som en tupp, jag tog det med ro och vilade lite istället.

Min bästa kompis Figge som tävlade i valpklass 4-6 månader, han blev BIS 1a igen, han är en riktigt lite showkille och det känns lite coolt att jag är kompis med en sådan fin hund ;) tänk vilka fester och vad mycke brudar vi kan gå på i framtiden! -tass på den-

Vi har även bokat in fler utställningar och då har matten lovat att jag ska slippa vara såå nödig ;)

-Nospussar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0