Hundträning

Nu är jag jätte taggad på att börja träna hund igen, har varit ett långt uppehåll nu i sommar och det är ju sommaren som är bäst för träning men jag får ta igen det nu i höst :)

Nu till veckan ska Bilbo åka bort igen så då ska jag träna Freddie på vissa saker som att han inte ska bli upprörd när det plingar på dörren, det är någonting han nyss har börjat med (antagligen pga min graviditet) sen finns det massa annat roligt man kan träna han med.

Sen har jag massor med planer på träning med Bilbo, ska lägga upp det och läsa på lite grann under veckan, det kliar rent av i fingrarna av att få sätta igång, påbörjade iof i fredags men orken finns inte riktigt när man jobbar heltid.

Någon mer som är sugen på att träna lite hund?

//Matten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0