j*vla matten klippte bort mina dreads

Jag(Bilbo) var ju borta några dagar under förra veckan tis-lör, under dessa dagar har jag lärt mig massor ;) Bland annat hur onödigt det är att lyssna för hon snacka bara skit, koppel är onödigt för jag vill springa lös dessutom hade jag gjort dreads :))
Dock upptäckte matten mina dreads idag när hon skulle klippa mina klor, så hon drog fram saxen och klippte bort dom, ja med sax så nu är betydligt kalare runt min pung och insida lår, var dock livrädd för att hon skulle klippa bort kulorna på mig, hon har ju sett till att ta brorsans så varför inte mina?
Jag som hade tänkt impa på alla hundar med mina dreads, dock trodde jag inte att hon skulle hitta dom när de satt där de satt, är ju bara vi hundar som kikar in varandra där *suck-typiskt*

Men som hämnd så visade jag att jag inte bryr mig omhon längre, skriker åt allt och alla, sliter och drar i kopplet och när hon blir arg så säger jag ifrån på skarpen. Hon är INTE glad, snackar om blocket, uppfostringsanstalt och lydnadsträning i mängder.

-nospussar-
Bilbo

Matten hälsar och säger att lydnadsträning verkligen är en färskvara och den försvinner på 5 sekunder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0