Semester

BILBO:
Nu åker jag ut till skogen och hälsar på "farfar" och hundarna, äter gott, myser i soffan och hänger i skogen med polarna. Ska bli skönt att få vara ute och slippa "betongjungeln". Sen så hoppas jag på en älgklöv, en gammal är bättre än ingen alls! ;)
-Nospussar-

FREDDIE:
Underbart, nu åker brorsan, det innebär lååånga promenader, mycke mer mys och mindre bus, kanske lite lyx med godsaker och sen så det bästa att jag och matten kan mysa hur mycke som helst utan att han stör. Dock hoppas jag att om han får en älgklöv så måste han bjuda när han kommer hem, för annars är det jätte orättvist. För jag ska tydligen tillbringa dagarna hos Dante, han är ju värsta torrbollen, han vill ALDRIG leka :/
Jag hoppas även att matten tar med mig ut på promenad med kinesflickorna ;)
-Nospussar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0