söndagsmiddag

Igår fick jag följa med matten hussen och människovalpen på en resa, vi åkte länge i bilen och mörkt var det, men det var kul att få åka lite bil, sen när vi kom fram och de hade pratat om mat i evigheter så var jag hungrig. Så gissa om jag skrek när de gick ut ur bilen och lämnade mig där själv, i flera timmar och sen när de kom tillbaka så var de tjocka som julgrisar och snackade om allt gott och om att de måste åka dit nästa år igen.

Jag då? Va? Nu kan de då inte bli sura om jag äter upp någonting som de lämnat framme på bordet, så det så!
Jag ska hämnas, tror det blir på fredag för då ska vi tydligen bort och äta och denna gång ska VI äta inte bara dom dära snålpruttarna!

Har ni oxå snåla mattar och hussar?

Nospussar på alla busar där ute
//Bilbo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0