Matten är jätte tråkig

Hon är sååå tråkig,matten alltså!! Hon sover och sover och sover, förutom när hon äter go saker eller skriker åt någon Kalla på tv. Tydligen har hon feber och hon har haft det sen i lördags så hon är såå tråkig så vi får roa oss själva men vi får inte hoppa i soffan för vi stör, inte sjunga eller ropa åt alla hundar som är ute och säkert har jätte roligt. Hussen tar ut oss på promenader men han är ju alltid tråkig, inte är han som matten som hoppar i snödrivor, mutar oss med godis eller hittar på nya lekar.

Bilbo hoppas matten är frisk till i morgon när han har valp-skola, men jag vill nog hellre ha hon hemma för som att hon är mysig och jag får ligga under filten och vara go med hon :)
Dock bökar hon massor på nätterna, gnäller att det ena sekunden är för varmt när jag ligger sked för att i nästa sekund frysa och dra mig närmare..men jag försöker stå ut nu medans hon är sjuk.
Dock tycker jag att när jag är så snäll så kunde jag iaf ha fått en semla idag när det är Fet-tisdag :(

Nos pussar
-Freddie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0