Brorsan sitter på bordet och äter från julgruppen

Nu är jag faktiskt rätt så skadeglad, matte och husse har ett flertal gånger upptäckt att lillebror, alltså Bilbo har varit och stulit saker från julgruppen som står på köksbordet. Så de har provat att ställa bordet allt som går mot kökssoffan, ställt för andra saker, nu sist drog dom bordet allt som gick mot diskbänken och ställde dit alla stolarna. Men se på f*n om inte lillebror helt plötsligt sitter på köksbordet och käkar från julgruppen.

Han måste ha hoppat upp på soffan, det är ju inget problem, men sen har han hoppat 1-1½ meter bort till bordet och satt sig på det, ljudlöst dessutom. Jag som är lite akrobatisk av mig fattar inte hur han lyckades, ska fråga han sen så kanske man själv kan börja klättra på möblerna ;)

Tur man sköter sig för jag vill verkligen inte höra dom arga rösterna, spec nu måste jag sköta mig, för jag vet att det finns leverpastej i kylen som "morrmorr" har tagit hit ;)

*Brr* kallt ute igen, så jag hoppas vi ska ligga i soffan och sova heeela helgen!

Någon som vet hur man beställer korv online? Jag är såå sugen på lördags snask!

Puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0