coola skolkillen

Ojoj vad roligt jag har haft det. Jag och matten for iväg till ett nytt ställe där det var massa små hundar, valpar i min ålder men oj vad konstiga dom såg ut och vad små dom var, jag kände mig som en jätte.
Dock fick vi inte leka någonting alls, för dom här människorna surrade och surrade och fikade och fikade, och vi fick inte ens smaka så då tjuvbusade vi lite under stolar och bord istället.
Det är en bulldog iklassen, men han verkade inte speciellt imponerad för han somnade och snarkade utav bara den och våran "fröken" brydde sig inte ens, man får till och med skrika i klassrummet utan att någonting händer. Men det vågade jag bara göra lite för matten såg inte nöjd ut då :(

Men jag förstår inte vad vi gjorde där för jag tror inte jag fick lära mig någonting nytt, så det måste ha varit en "hälsa på" dag i skolan, men fortsätter det att vara så här slappt så kommer jag klara alla prov galant :))
Fast nu har matten börjat surra om utställningar, agillity och lydnad.. men jag vill inte ens lyssna på det örat för det där är ord jag inte förstår mig på.

Nos pussar//Bilbo - kungen av mormors-stolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0