| ingen träning = inget godis |

I helgen skulle jag tydligen träna med Matten, både få leka och träna i mängder ute, men då blev jag typiskt nog jätte dålig imagen, jag fick väcka matten flera gånger på natten för att jag var jätte jätte nööödig :(
Men det blev ingen träning (ingen träning=inget godis), fast jag tycker faktiskt det är rätt kul att träna annat är det nog med brorsan som bara är ute efter godis ;P

Matten och Husse har pratat om att skaffa en till soffa, den ska få vara bara min(och liite brorsans). En egen soffa och jag fyller inte ens år, men denna lyx kan jag faktiskt tänka mig att leva med, jag har ju trotts allt hunnit prov sova med matte både i soffan och i sängen under helgen.

Nospussar//Bilbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0