Valpkurs lektion 3 - idag är jag på tv ;)

Idag var vi(jag) med på lokala tv4 nyheterna.. jag klistrar in länken så i kan spana in mig och mina klasskompisar :)

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/lulea?videoId=1.1471882


Det var lika roligt idag som förragången och som vanligt så sköter jag mig utmärkt ;) matten har lovat att fota men hon har lite fullt upp med att ge mig godis (träna) när vi är där.
På lördag ska jag kanske få åka på lapphundsträff i Kåge och den 6e februari är det tydligen utställning i Boden, matten blev sugen på att åka på båda så vi får se om jag ska få åka på äventyr.
Brorsan lämnar jag nog hemma för han smälter inte in så bra ;P

Nospussar -Bilbo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0