Blåsljud/flödesljud på hjärtat

Japp idag bar det av till veterinären igen, jag var snäll med matte och skött mig exemplariskt både i väntrummet, i undersökningsrummet och utanför *stolt* Tänkte bäst man passar sig så de inte tar snoppen, det räcker med att bollarna är borta..

Jag fick bada i morse men det första vet. gör är att hälla sprit på mig, sen kladdade han massa grönt slem på en plast sak som han höll mot min bröstkorg, samidigt fick jag ligga på en trä låda med ett hål i. Sen så berättade han för matten om hur starkt mitt hjärta är, hur bra de såg ut, att jag var jätte duktig och att jag är FRISK.

Okey jag har en blåsljud(fysiologiskt)hjärtat men det har jag fått pga att jag är så fruktansvärt vältränad, hör och häpna äntligen någon som tror att man mår bäst av soffliggar liv ;)

Så nu blir det tydligen att få busa, springa hur mycke jag vill, leka i mängder och köra agillity och matten behöver inte oroa sig över att jag ska kila av pinnen när som helst.

-Nospussar-
Freddie (som fortsätter att träna i soffan framför tvn ätandes på korv och ostbågar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0