läskiga statyer

Idag fick Bilbo ta en långpromenad, sen passitivitetsträna på fotbollsmatch, barn och bollar är inget han bryr sig om men det är det där med andra hundar, gick dock bättre än tidigare :)
På vägen hem gick vi förbi en staty som han har sett tidigare flera gånger, men idag så var Bilbo liiiv rädd för den,alltså han skällde och skulle krypa ur skinnet och det spelade ingen roll hur mycke han luktade på den och fick godis av den, de var jäääätte läskig iaf :P haha Tonårspojkar är så fjantiga!!

Fick våran PM idag om lapphundsutställningen den 20 juni, 16 hanar och 18 tikar, så där fick man för att han inte är valp längre, nu är det ju "allvar" och när man kommer med en 10 månaders tonårs pojke så ska man nog bara ha roligt och inte förvänta sig så mycket!

Tydligen blir hundar känsliga och kan bli vaktigare när deras matte är gravid, kan vara förklaringen på varför mina hundar konstant ska vara där jag är! Inte konstigt att jag inte lyckas smita.

Idag när de gjorde mig f*rbannad för de slet och drog så mina klänningar som jag bar på åkte i backen och blev skitiga :/ Då var jag inte att leka med och Bilbo fick till slut inse att han ska ge f*n i att tokskälla åt allt och alla för jag är mer envis, speciellt när de först gör så jag sträcker mig i gravidmagens "muskler"...

Tur jag älskar dem med deras fel och brister så nu sover de brevid mig i sängen iväntan på att husse ska komma hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0