missar pite nationella 17-18 juli

Missade tyvärr att anmäla, kom på idag att oj shit nu är det nog försent så efter söndag har vi nog inga fler utställningar om ingen har någon att rekomendera(jag vill inte åka jätte låååångt, eller själv) som man fortfarande kan anmäla sig till...

Bilbo kanske inte blir så missnöjd för vi lär iaf åka dit och titta och jag kanske behöver vara ledig mina lediga helger i sommar.. vi har så mycke annat att träna på alla 3(Jag Freddie och Bilbo) dessutom kanske det kommer vara tungt att springa i ringen med en stor gravidmage(bortförklaring)
Men vi får väll ta igen det nästa år men då har vi en bebis med oss som hejjar :))

-Puss-
Klant matten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0