årets första dopp

Igår var jag ute hos Kiltti, Grus, Figge och Mannú för "träna", vi sprang runt och busade en hel massa, oj vad kul vi hade! Jag fick springa omkring i skogen och hitta massa godis och leksak(vi spårade tydligen)
Sen sprang vi ner mot vattnet och där plumsade jag i, sen hoppade jag i och simmade lite men ingen annan ville vara med så då sprang jag och försökte blöta ner dem i stället ;)
Tydligen har vi utsällning på lördag så vi tränade inför den sen hem för att sova lite middag, sen for vi ut och körde bil och då försökte jag bryta mig in i mattens godisväska, tuggade ett hål och tömde den, åh vad gott det var men sen blev hon iiiinte glad :/

Ses vi på lördag?
Nospussar
/Bilbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0