Balsamet D103

Jag blev rekomenderad av Lyckas ägare om att D serien är bra för Puffpälsen, när man väl står det är det jobbigt att hitta ett bra hundschampo, finns ju MÄNGDER med sorter.
Valde D103, Lycka kör med D102 och är nöjd, jag provade igår och jag blev NÖJD!!

Det var jätte bra för Freddies päls :) Så nu kanske man "ids" hålla hans päls lång när man slipper fixa och trixa med tovor flera gånger per dag. Vi får väll se hur det kommer gå i vinter, efter varje hundpromenad är det 2 hundar som ska torkas av och få bort snöklumpar på, en bebis som ska kläs av + att jag oxå existerar.
Får nog ansöka om hemtjänst, hade i och för sig varit bra med hemtjänst redan nu eftersom jag tycker det är tungt och jobbigt att få på/av stödstrumpor + knyta skor. 

//Matten + hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0