Bilbo dissar sin soffa

Nu på morgonen så busade jag lite med mig själv i MIN soffa(jag har en egen skinn soffa) men helt plötsligt så blev den arg, nöp mig i tassen så jag var tvungen skrika och hoppa ner på golvet. Tål den inte lite bus lixom!?!
Så nu trängs jag med matten och Freddie i deras soffa...

Jag tycker inte det är shysst att bara nypa en i tassen så dära, man kan ju säga till först iaf. Jag brukar då nästan jämt skrika "nu ska jag bita dig i svansen" innan jag biter brorsan. 

Det är dålig på träningsfronten nu, vet inte om vi gått i ide eller, för matten hon bara vilar och vilar och gnäller över att hon inte orkar aktivera oss så mycke nu när hon är "högdräktig", men vi tycker hon svamlar, 1 timma i skogen lite nu och då är  väll inte mycke begärt?

-nospussar-
Bilbo - snart kung i soffan igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0