Freddies presenter




En "docka", jag älskar min docka som jag har haft sen valp så nu har jag två  och det är ju bra om en skulle råka gå sönder, brorsan brukar bita sönder ALLA leksaker så jag låser in mina i min bur.
Sen så fick jag ett märgben som var mega gott, var med kycklingsmak *mums* det har jag oxå gömt i min bur för brorsan ska inte få smaka, fick även en godis påse men den glömde matten fota och jag får bara äta godis när jag tränar!! :/
Flaskan på bilden är ett nytt balsam, ville jag ha det? Vill jag bada? Njae helst inte, bara om jag fryser eller är riktigt skitig!!
-Nospussar-
Freddie

Kommentarer
Postat av: Lycka

Det där balsamet och det som heter D102, tycker jag är jätte bra! För efter det att matte köpte det till mig, slipper jag bada lika ofta (om jag inte ger mig på att göra en egen pälsinpackning av andbajs eller så, för då blir det alltid bad på en gång när vi kommer hem :-\)pälsen min tovar sig inte alls lika mycket efter det att jag började använda det balsamet!

hoppas det passar din päls oxå!

och ett stort grattis i efterskott

nospuss

2010-09-23 @ 17:14:50
URL: http://lyckaetthundliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0